زمان قطعی برگزاری کنکور سراسری-راهبرد معاصر

زمان قطعی برگزاری کنکور سراسری

حاجی میرزایی گفت: کنکور سراسری هفته سوم تیر برگزار می‌شود و پس از برگزاری امتحانات نهایی نیازمند ۳ هفته فرصت برای برگزاری کنکور هستیم.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 18
کد خبر: ۴۰۷۷۶

به گزارش راهبرد معاصر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری اشاره به اینکه کرونا مخاطرات زیادی برای همه جوامع ایجاد کرده است، اظهار کرد: حدود ۱/۵ میلیارد دانش آموز با وقفه آموزشی مواجه شدند که ما هم مستثنی نبودیم و با تلویزیون وارد عمل شدیم.

 

او ادامه داد: با توجه به شرایط نیازمند سامانه‌ای بودیم تا شرایط کلاس واقعی را در فضای مجازی شکل دهیم و شبکه شاد راه اندازی شد.

 

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تا قبل از شبکه شاد حدود ۷۵ درصد از محتوای آموزشی تدریس شده بود، گفت: ابتدا دانش آموزان ارزیابی می‌شوند و بعد از آن باقی مانده دروس تدریس می‌شوند.

 

۹/۵ میلیون نفر در شبکه شاد ثبت نام کردند

حاجی میرزائی گفت: حدود ۹/۵ میلیون نفر در شبکه شاد ثبت نام کردند و ۷ میلیون کاربر فعال در شبکه داریم. همچنین یک میلیون و ۷۰۰ هزار کلاس درسی در این شبکه داریم و ۹۶ میلیون فایل مبادله شد.  بیش از ۲۳۴ هزار پیام هم میان دانش آموز و معلم در شبکه شاد مبادله شده است.

 

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه براساس تصمیم ستاد ملی کرونا، تا اطلاع ثانوی مدارس بسته خواهد بود، گفت: دانش آموزان پایه دوازدهم به جهت حساسیت برای ما اهمیت ویژه دارند، بخش عظیم محتوای آموزشی قبل از سال جدید تدریس می‌شود با این حال بعد از پایان اردیبهشت ۳ هفته برای برکزاری آزمون نهایی داریم و بعد از آن نیازمند سه هفته فرصت برای برگزاری کنکور هستیم که هفته سوم تیرماه می شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده